Saturday 25 February 2012

sayang ker???


errrr...ada ke orang sayang kat aku nih?agak-agak ada tak???? Kita hidup dikelilingi dengan ramai orang tapi kan korang pernah tak terfikir perasaan diorang yang sebenarnya pada kita? Mungkin kat depan kita diorang cakap mulut manis tapi belakang kita bukan main syok kutuk lagi. yer tak?


Selagi ada orang yang sayang pada kita, selagi tu la akan ada orang yang benci pada kita. Yang paling penting sekali kita menjadi diri kita dan buang anasir-anasir tu jauh-jauh. Bak kata jurulatih nana dulu ' Jangan mental'.



Jangan biarkan anasir-anasir jahat tu ganggu hidup kita sebab yang ruginya adalah kita.Bagi nana pulak i love my famili n i love my friends. Watever pandangan diorang mengenai nana, i will never let my self down. Barulah hidup akan ceria n happy selalu =)

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete